❤️



Här presenterar min underbara lilla glada fis din egen farsdagstårta! Till och med med egengjord sockerkaka! Så stolt!

Firade farsdag hos mina föräldrar, de bästa som finns, med tårtbuffe! Lagom sött och gott😝! 

Annars fick vi också ta del av läkarens bekräftelse att stagen har lossnat. Definitivt i två krokar och de andra två håller på att lossna. Konstigt att han har ont...
Än vet vi i te vad det beror på. Men kommande operation blir så klart mer avancerad än vad som var tänkt. Liksom rehabiliteringen. Om tumören vuxit blir det än mer komplicerat, men det vill jag inte tänka på nu. 

Nu står vi i valet om det blir akutoperation på Huddinge eller som planerat på Astrid Lindgren. För Hugos skull anser jag helt klart att Astrid Lindgrens är att föredra. Han känner lokaler, avdelningar, personal, rutiner, lekterapin osv samt att alla hans läkare så som neurokirurger, neurologer, smärtläkare, onkologläkare, rehabteam, sjukgymnast osv finns här. MEN det går inte drabba Hugos hälsa. Så mer besked får vi väl antagligen imorgon.

Varför?! Kan det inte bara räcka för honom nu? Hur mycket kommer han palla? Tänk en liten 4-årings kropp och nervsystem som återigen ska genomgå en megaoperation och den smärta och väg tillbaka som han redan utstått en gång... 

FUCK CANCER 

Jag vill inte göra detta igen mot honom. Är nog mer livrädd nu än vid förra operationen. Men det finns ju inget annat val! ❤️



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0