Ingen dag utan badhus...

Utbildningsdag idag. Vi fick i alla fall ta del av forskning som genomförts. I massor... 

Hämtade en trött Hugo som bara ville hem. Han förklarade sakligt att han gärna vill prata i bilen men inte orkade. Hemma hoppade han ur sin onepiece och kröp upp i soffan medan jag donade i köket och tvättstugan. Evighetsgöra. 

Då vädret var ruggigt i form av att den första snön föll mös vi med varm choklad och grädde! Bara för att vi ville❤️.

Kändes hemskt att tvinga ut Hugo igen, han ville bara vara hemma. Men Moa skulle hämtas och till simträningen. Hugo badade lite, men varvningen riktigt som han brukar. Han var bra trött och bestämde sig tydligen för att vila;

Att hitta honom så här i badhuset är en ny upplevelse. Han brukar studsa upp och ner ur poolen, simma, leka osv i otaliga timmar. 
Pust och stön både i dusch och bil hem. Vid ett flertal tillfällen sa han att han hade ont, jätteont, och att han haft det hela dagen. Och tänker jag efter så sa han det imorse med. Han somnade med rygg-nack- och huvudvärk. Jag hoppas att han vaknar piggare imorgon. 

Själv har jag oxå avverkat ett pass i bassängen, ren sprint med lite teknik. På en bana helt för mig själv. Det är lyx!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0