Bra dag

Igår tror jag att Hugo hade en riktigt bra dag! Lycklig som aldrig förr fick han avnjuta mellis på förskolan! Det var nig månadens höjdpunkt. Ich dagen hade varit bra. Liksom kvällen. Men sedan kom det nog ikapp. Han berättade att han varit trött men inte velat säga något eftersom han då trodde att han skulle få gå hem. Jag vet inte hur sant det är...

Dock vaknade han ett par gånger i natt och  hade ont. Liksom i morse. Han var låg i bilen då jag hämtat honom. Ville men orkade inte prata. Kröp upp i soffan hemma och kramades länge med mig, mysigt❤️. Vilade ett tag ich masade sig ut en stund. Kom in med hela ligan och kröp själv upp i soffan. 

Hur som helst, han är så jäkla kramgo att jag dör! Varje dag överöser han oss alla med pussar och kramar och har förklarat att de inte kommer att ta slut! Underbart och skönt att veta❤️

Jag tycker att hans rygg blivit mer sned. Ta en titt på bilden nedan, det skiljer exakt sex veckor mellan bilderna. 


Kan det vara så att jag ser fel?! Eller är det så att stagen är i stort behov av att förlängas? Eller har tumören vuxit sedan sista magnetröntgen så att den trycker på? Tror nog att stagen är i behov av en förlängning och det ska ju ske i stort sett när som helst... Så det låter väl mest troligt.



Kommentarer
Postat av: Linda

På den högra bilden ser ryggen sneda ut. Men jag tror också att det är stan som behöver en förlängning eftersom det är dags. Va kul för Hugo att få äta mellis på dagis. Lycka!! 💖

2014-10-16 @ 10:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0