Dagens workout



Två bra pass avklarade! Jisses, hemmastyrka till max så att armarna darrade. Magen och benen fick sitt. Liksom ryggen. Bredvid mig en halvsovandes Hugo och Barnkanalen på högsta volym.

Dagens andra pass bestod av simning. Enligt mig ett tufft pass. Måste varit min draghjälp som gjorde att jag tog i lite extra! Tack. Känner för varje träning hur det går bättre och bättre att trycka på. Kraft i draget och bättre undervattensjobb, kul, då jag verkligen har jobbat stenhårt på att förbättra detta. Idag låg jag på 1.02-1.05 på hundringarna, och simmade bra mycket snabbare arm (med paddlar och dolme) än vad jag någonsin gjort på 200-ingarna. Detta trots tufft pass för armar och lungor både måndag och tisdag. Åh, nu vill jag bibehålla känslan och få till snabbheten till SM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0