Nu har vi provat...

... Att Hugo ofrivilligt fick gå lite längre på förskolan på grund av jobb upp över öronen. Herre, galet mycket att göra och visst, jag fick undan en del, men långt ifrån så att jag känner mig tillfreds med situationen. Plus att jag varken fick i mig lunch eller kaffe... Ja hur som så hämtade jag Hugo bra mycket senare än vad som var planen. Och visst han hade haft superduper kul på förskolan. Men somnade direkt i bilen hem. Orkade inte gå in till soffan och han rörde dig inte ur fläcken på hela kvällen... Han satt (låg) där han var. Vilken skillnad mot igår. Smärta och trötthet kom liksom som ett brev på posten. Inte en fråga om att få göra något, inte ens en bil orkade han plocka fram. Men vi körde bokmaraton i soffan...❤️

På torsdag kör vi nytt läkarbesök och kontroll av det mesta. Helt enkelt en liten statusuppdatering... 

Nä, sova var det, så att man hinner med en löprunda innan jobbet tar vid igen. 


Kommentarer
Postat av: Åsa

Lycka till på torsdag! Blir inspirerad av din morgonlöpning men själv är jag så otroligt morgontrött... Lycka till.

Svar: Heja, på med dojorna! Det är så fridfullt! Fågelkvitter, sol, stillhet, perfekt start på dagen 😉
Joseharaton

2015-04-15 @ 23:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0