Trötta axlar

Efter styrketräning i morse och ett simpass som tog på axlarna säger jag nu godnatt. Laddar för ett löppass på morgonen. Jag vet, knäppt kanske, men enligt mig finns det inget bättre än att ge dig ut en vacker morgon innan alla vaknat till liv. Lugnt, stilla, fågelkvitter, se hur naturen ändrar färg i och med att dagen gryr. Springa på och vakna till liv. Komma in, duscha och göra sig iordning. Äta frukost bestående av ägg, hemmagjord müsli, grönsaker, frukt och kaffe så klart! Oftast blir det även en mörk liten macka med ost på oxå. Inget slår en sådan morgon. Jo, kanske om frukosten får avnjutas på altan då... 

Sedan drar jag och jobbar👍, som vanligt 'längtar' jag dit! Gillar mitt jobb, men står just nu inför ett dilemma. Och jag vet varken ut eller in...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0