Dag ett - förskolan

Äntligen kom så dagen för Hugo att äntligen få gå till förskolan. Som han längtat. Både efter personal och barn! Lycka. Och jag tvivlar inte på att det gått bra. (Mer än att pappan glömde hämta sitt barn efter avtalad tid...)

Men,

Eftermiddagen och tiden hemma har inte varit att leka med. Jäklar i min gata vad han har varit arg, frustrerad, skrikit och jag vet inte vad för att han inte orkar det han vill. Han gick i och för sig direkt in i soffan och lade sig, en bra stund. Men sedan var det inte då kul längre. Maktlösheten flödar och man kan liksom inget göra. 

Kvällen har bestått av att han vaknat x antal gånger och haft fruktansvärt ont, fast typ i en dvala. Smärtstillande har inte hjälpt hittills, blir det värre fick jag rådet att ge honom klonidin (morfin) men vill helst inte. Hoppas det räcker med det han fått nu. Fast å andra sidan vill jag inte att han ska ha ont heller. 
Nu sover han iaf, laddar batterierna för en ny dag imorgon. 

Det ska jag med göra, imorgon; jobb! Tjoho!


Vår egen kock!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0