Locket på!

Helt uttömd av alla känslor som passerat genom min kropp under denna helg. Att cancer är en vidrig sjukdom, det vet de flesta. Men att det är så tvära kast som vi kastats mellan denna helg är ytterligare en erfarenhet vi tar med oss. 

Från att ha varit sprudlande glad till att hamna på akuten och inlagd med en miljard (nja inte riktigt, men typ) läkarsamtal och oro hos de flesta avslutade vi helgen sent denna söndag med att få ett handslag och orden; åk hem, packa och res! Glöm sjukhus för en vecka. Ryggmärgsvätskan har fri passage än så länge och bilderna kommer granskas ytterligare under veckan, antagligen i deras hjärntumörsteam, och vidare utredning till symptomen kommer ske. 

Jag lägger locket på där. Orkar inte gå in på allt som hänt nu, utan locket får ligga på tills vi kommer hem. Nu ska vi minutiöst ta vara på tiden! 

❤️❤️❤️


Kommentarer
Postat av: Mia

Tänker på er!!! Ge Hugo en sen födelsedagskram från mig och Jag önskar ni får en härlig resa 💙
Mia// dagisfröken 🎈

2015-01-25 @ 23:50:31
Postat av: Åsa

Tänker också på er och önskar er en underbar resa!! Kram!

2015-01-26 @ 10:46:08
Postat av: Anonym

Bra inställning från dig & team, njut, här & nu ❤❤❤

2015-01-26 @ 13:45:56
Postat av: Linda

Jag finner inga ord~ återigen. .. annat än att ni är så jävla starka!! Ni gör så rätt i att åka iväg..njut varje sekund av varandra o solen. Stor kram

2015-01-27 @ 04:40:03
Postat av: Vera

Ha en underbar resa och njut av varandra hela familjen. Uppdatera oss sen 😊 Kram ❤️❤️

2015-01-27 @ 10:23:14
URL: http://ursviksmamman.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0