Morgonrunda fick sparka igång dagen!

Då båda barnen vaknade vid sju idag bestämde jag mig illa kvickt att dra på mig löparskorna och springa en sväng ( och ja, jag ser vårt hus heeeela tiden och är inte mer än ca 200 m hemifrån ). Barnen låg i sängen och mös med och till Barnkanalen. Nu blev det dryga 17 minuter och en runda på 4 km. Kändes lite segt, men inte snabbt, och inte det minsta trött. Hade kunnat fortsätta ett bra tag till. Men när jag kom hem och ser att jag haft en snittid på 4.26 per km, ja då blev jag nöjd! Innan frukost. 


Möjligen kan löpstyrka, intervaller, backträning och trappsteg nu visa sig i form av resultat! 💪 frukosten bestod av ägg, grovt bröd, grönsaker, juice, kiwi, egengkord müsli och kaffe såklart och avnjöts med mina små hjärtan! 

Till Hugos stora glädje fick han idag vara med och fira midsommar på förskolan. Trots lite feber och trött imorse var det ett enkelt beslut att ta. Och han var så glad! Bästa förskolan👍! Helt plötsligt fick jag tid att riva av lite ärenden som bara skjutits upp i det oändliga för att han inte orkar hänga med. Och tiden utan barn finns aldrig när man vabbar. Ja på kvällen då, men då är det inte så många affärer öppna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0