Hur var det med samordningen?!



Tja, vad säger man?! Varför inte ta en sväng till Huddinge sjukhus?! Nu är det ju bara en liten petitess, men den 9/3 kl 12.30 ligger personen ifråga nedsövd i magnetröntgen för hjärna och rygg på ks... Kan vara liiiiite svårt att befinna sig i Huddinge för vanlig samt skikt röntgen då... Hur var det där med samordning egentligen? Helst boka av tre dagar innan... Liksom fredag imorgon. Dessutom rodda i detta då vi redan har läkarbesök imorgon. Orka!

Ärligt, denna sjukhusperiod är den värsta jag upplevt. Tror jag slår knut på mig själv varenda dag. Stressar hit och dit, att bara ha koll på var vi ska är inte lätt bland alla kallelser. Att de sedan ringer och bokar om hit och dit gör det inte enklare. Att boka in möten på jobbet och förskoletider är i stort sett omöjligt. Ärligt, känner mig som sämsta och mest förvirrade mamman i hela världen just nu... Inte en dag blir som tänkt. Ändrar, bekräftar, ändra, bekräftar och ändrar igen... Tacka vet jag morgon och kvällstid, då är det bara det vanliga som är inbokat, ja ni vet, sådant där som hör familje/barn/aktivitet/träning/soffhäng till. ❤️Älska det vanliga, inrutade, tråkiga familjelivet❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0