Myslunch

I fredags blev det en myslunch med mina två små troll! Passar på mellan läkarbesöken.

Thaimat är aldrig fel!

Idag tog vi en sväng på grillorna! För Hugo räckte en kvart tjugo minuter bra. Hem för lunch och vidare till underbara vänner. Moa på bio med kompis och vi körde soffhäng med Gofika och skidor på tv! Sedan var det dags för träning. Sista halvtimmen avklarades en testserie. Tufft efter ca 3000 m simning innan. Men; fokuserade på teknik och drag, och det kändes bra! Hittar kraften i frisimmet och kunde hålla samma tempo rakt av.

Typ 5000 meter senare sitter jag här i soffan och kroppen värker. Både av den kära fibromyalgin som slagit till med all sin kraft, men även av den kanske lite för hårda testserien idag. Igår fick jag till ett bra löppass på morgonen innan frukost med tillhörande löpstyrka. Det motade bort värken hela dagen, men som vanligt kommer den tillbaka och naglar sig fast. Men vad gör det, finns bra mycket värre saker i livet. 

Imorgon hoppas jag att jag hinner med både styrka och simning. Då är jag i fas! Och en middag som inte består av gröt... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0