SM var... Så jäkla kul

Roligast var självklart att det gick så bra för för alla!!! Shit vilka imponerande klubbkompisar jag har! Och för att det var sjukt kul att titta på och simma i lag! Ena laget jag simmade i gjorde det så bra att vi endast var en halv sekund från guldet... Hamnade dock på den försmädliga fjärde platsen... Galet, vi hade lika gärna kunnat vinna, men tror vi var minst lika glada för att komma fyra!!! Och taggade för att ta igen detta nästa gång. Då vinner vi.

För egen del blev det två silver på 100 fr och 100 medley. En totalmissad vändning i ena lagkappen visar på att jag gott och väl kan simma ca en sekund snabbare. Sista dagen blev det ett guld till, på 400 frisim. Ett lopp som var lite märkligt. Öppnade bra första 100-ingen, kändes bra i kroppen, men höll igen för mycket andra och tredje hundringen eftersom jag ville ha kraft kvar. Alltså; ännu ett lopp där jag verkligen har mer att ge. Vet exakt vad jag ska träna och tänka på. Men ändå, ännu fler tider som är bättre så här på gamla dar! Shit vad kul det var!!!
 
Mor och dotters medaljer...

Moa var på söndagen på annat håll och simmade till sig tre guld och ett brons! Shit vad snabb hon börjar bli!!! Lilla rackarungen simmar fort! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0