Träning med underbara vänner

Packade som sagt ihop mig igår och drog iväg. Mötte upp några andra och begav oss ut på en helt UNDERBAR löprunda i sakta mak. Under en och en halv timme njöt vi av solsken, grusvägar och varandras prat! Många ämnen hann avhandlas innan det var dags för spinning och ett tufft corepass. 
Så underbart väder!
Bästa ledaren var på plats!
Min kompis under spinningpasset.

Corepass med atiraljer!

Efter träningen styrde vi kosan hem till mig för att äta! Massor av grönsaker, ost, bröd osv avslutades med ananaspaj och citronkladdkaka. Och kaffe givetvis! Skratt och planer som smids inför kommande säsong är många. Snart kör vi igen!

Känner dock att mina ben är lite trötta idag. Härligt!

Avslutade kvällen med mello med två av mina absolut bästa favoriter med hämtmat i soffan 🙈
Gott var det i alla fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0