Lite småtrött i kroppen



Startade söndagsmorgonen med frukost, ensam, på altanen i strålande sol medan de andra sov. Hur underbart är det inte?! Sittandes där kommer min lilla prins upp och ut och gosar ner sig i mitt knä. ❤️

Hur som; drar på mig träningskläderna för att springa de 7 km in till badhuset där ett pass på ca 3500 m väntade. Sedan på med löparkläderna för att lunka de 7 km hemåt igen. Trött, nöjd och slut! Löpningen känns helt ok. Och idag gick simningen bra oxå. Har varit inne i en sådan där ökenperiod när inget stämmer. De perioderna måste man ta sig igenom. Det lossnar alltid. Någongång i alla fall. Och idag var det en sådan dag. Passet bestod av kick och arm.

Igår avverkade jag intervaller. 20 st 30 sekundare med 15 vila mellan. Lite läpstyrka på det och benen var som gelé!

Fredagen bjöd på 6 km löpning i ok tempo och 4,1 km simning då Moa tränade. Och sedan en pizza på det i soffan...😃



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0