Välkommen lördag

Vaknar upp till strålande sol och intar som vanligt dagens bästa mål; frukost!

Tycker det är läge för en runda innehållande intervaller... Klart jag ska köra intervaller! 

Uppvärmning för att sedan kicka igång: 100+200+400+800+1000+800+400+200+100 med 1 minus vila mellan. Kul, men såååå kämpigt! Motvind på 1000 gjorde att jag fick ganska svårt att andas. Men bara att kämpa på. Lite nedjogg ppca 3 km och sedan körde jag lite löpstyrka och armstyrka i solen! 

Skönt pass!

Tillbringade sedan tid på gräsklipparen, typ 1 1/2 timme. Ökentrist. Måste dock göras. 

Nu väntar mer trädgårdssysslor och så klart fika innan det är dags för middag hos vänner❤️. Ja, helt enkelt en bra lördag!

Allt som inte är bra skjuter jag åt sidan tills på tisdag.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0