Spyfärdig

Har. Aldrig. Varit. Så. Trött.

Alltså galet. Igår under simpasset trodde jag både att jag skulle få en hjärtattack och spy. Ärligt. Vet inte om det var för att jag verkligen tog i eller om det är något på gång i kroppen. Att vara tvungen att gå upp 15 min tidigare kom som en liten befrielse. Hatar att inte få tid till att simma klart passet, men annat kallade.

Den serie som igår fick mig att bli helt slut var:
4(4x100) frisim med snabbare och snabbare tid för varje varv. Snittade på 1.10-1.12 så jag ör nöjd men var så trött. 

Idag är jag dock pigg så antar att jag tog i då och var trött för stunden... Eller snarare föd. Idag blir det dock ingen simning. Skönt. Men änd finns suger där. Men nej, inte idag. Idag ska jag gosa med Hugo, fika, handla och fixa.

Flyg till em och London är bokat! Ska bli så kul. Både att simma, men framför allt att uppleva London med mitt hjärta Moa! Det blir hennes födelsedagspresent och jag antar att vi kommer se rn massa, shoppa en massa, äta en massa god mat och framför allt befinna oss långt ifrån det vardagliga!

Dryga halvåret kvar. 
Go!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Så härligt! Var i London med min tioåring och oj vad skoj det var, bra ålder. Kan rekommendera Harry Potter museet

2015-10-23 @ 17:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0