Ugglor

Nu har det blivit några. Experimenterar fortfarande för att hitta den perfekta;








😝

Kommentarer
Postat av: Fam Carstad

Sååå fina, du är så duktig👍💕

Svar: 😘 haha. De ser ut som monster, den ena fulare än den andra!
Joseharaton

2015-10-22 @ 12:27:10
Postat av: Wirre

Alltså jag har hittat min den vita med svarta solbrillor 💕

Svar: Mehhhh, det är ju hans ögon ju... Lovar att du ska få en! När var det du slutar! 😘 trappor på lördag? 8.10💪🏻
Joseharaton

2015-10-22 @ 20:42:32
Postat av: Åsa

Läst ifatt några inlägg nu. Önskar så att det bara kunde försvinna och Hugo få va frisk. Och att han inte behöver ha såna tankar.

Superfina ugglor, skulle jag aldrig fixa!! Du borde börja sälja! :-)

Tänker mycket på er fast vi inte känner varann. Har ju två pojkar i ung samma ålder som dina barn. Kram från mig!

2015-10-23 @ 22:07:12
Postat av: Anonym

Trappor uteslutet tyvärr förkylning tredje veckan! Slutar 11 december troligtvis :) ååå 💕👌

2015-10-23 @ 23:01:34
Postat av: Margareta Veber

Hej, vi känner inte varandra, jag hamnade på bin blogg när jag sökte på fibromyalgi för ett bra tag sen. Sen har jag liksom fortsatt titta in ibland, jag beundrar ditt driv och jag önskar Er all lycka ❤️
Jag fick även inspiration till att lära mig virka, göra ugglor. Du verkade så bestämd när du la ut att du köpt garn ☺️
Och jag lärde mig och jag tycker det är kul! Så tack för att du delar med dig och tusen kramar till Er 💕💕💕

2015-10-29 @ 10:00:52
URL: http://margblogg.se
Postat av: Åsa

Hej hej, undrar bara hur det är med Hugo? Hoppas ni får en bra helg. Kram från mig.

2015-11-06 @ 23:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0