Kämpa

Veckans träning har varit lite upp och ned. De tillfällen som ges tas. Hemmaträning har varit mitt motto. Inte så kul, men effektivt om man har en liten som sover. Och definitivt bättre än inget. Några simpass har det blivit, dock inget idag. Tyvärr. Behöver få igång simningen ordentligt igen. Liksom löpningen. Liksom styrkan 😝. 
Simningen känns tung. Hela kroppen känns som att den ligger typ under vattnet, alldeles för korta drag. Igår på slutet av passet började det kännas ok. Flytet hittades lite. Och det gick att trycka på och få tag i vattnet. 

Löpningen idag höll på stt knäcka mig. Tror att det blev 44 minuter väldigt effektiv löpning. Skittrött Blev jag iaf.

Styrkan början komma igång igen. Igår blev det ett megasvettig pass med fokus på bål-mage. 


Nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Wirre

Gogo Girl,varje tillfälle är ett plus och räknas i slutändan, inte konstigt att kropp släpar lite med tanke på vad du har i din knopp!! Puss från Turkiet. Jag pressar trappor och mage:)

2015-09-13 @ 16:51:19
Postat av: Åsa

Undrar hur det är med Hugo... Hoppas han är piggare. Kram från mig.

Svar: Tack Åsa! Kommer en uppdatering. Hoppas du mår bra!❤️
Joseharaton

2015-09-14 @ 22:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0