Mallorca 2015

Åh, vilken vecka jag och barnen haft! Helt underbart stt komma bort, se solen, bada, njuta av en och annan drink och bara vara med mina kottar. Som i och för sig hittade på andra saker än att vara med mig 😉. 

Solen sken från en klarblå himmel, vattnet var varmt och inte ens svalkande. Alltså till och med badbart för mig.
Här har ni Lollo och Bernie i egen hög person!



Middagsklara!

Alcudias underbara strand!

Hur man bäst tillbringar tiden då tröttheten slår in!

Kvällssol!

Solnedgång i bukten.

Stora ❤️

Ljuvlig morgon!

Bernie-kram

❤️

Längtar tillbaka...

Bad mest hela tiden.

Undervattensfotograf 

Och såklart en maaaaassa poolbad!

En vecka gick så fort. Trots utan min andra hälft hade jag en supervecka. Tack finaste familjen C för hänget!

Och vilka trevliga nya bekantskaper jag stiftat. Lättare ensam att få dessa kontakter. 

Som ni ser så har veckan verkligen varit fantastisk, även om cancerskiten gjort sig påmind flera gånger. Men på något sätt har vi skjutit bort det och tack och lov så hände inget utöver det vanliga.

Vi sänder ett vykort från Mallis:




Kommentarer
Postat av: Fam Carstad

Tusen tack för denna v, var super härligt😘

2015-09-03 @ 17:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0