Kvalitetstid

Inte ofta tiden räcker till för bara mig och mitt stora ❤️. Så därför passar vi på när vi är på simtävling:

Grymt bra simmat trots förkylning veckan innan! Hon simmade till sig en finalplats på 50 fjäril, nya pers och grym teknik. Nu kaffe vi för final nästa helg! Grymma unge.

Att sitta och fika med denna böna är hur härligt som helst!

Får hon välja består frukosten av 




Smoothie och fröknäcke!


Till mellis sallad, getost, nötter och balsamico!


Och så klart min frulle, ljus och regn. Regn och moln har väl kantat alla dagar nu. Mer sol åt folket. Som idag. Älskar sol och värme.

Värken i kroppen försvinner, precis som att man tinar upp. Kan röra sig, slutar tappa och fumla.

Idag är det sooool ☀️. Åh vad jag älskar det! Sitter tom ute på altanen, steker och tittar IN i uterummet

Som förövrigt är 'the Place to be'.


Valborg idag. Och som sagt sol 👌🏻. Minns inte ens när det var sol en valborgsmässoafton sist. Men idag är det det. Kan inte bli bättre än så; sol, värme, middag, vänner och lite bubbel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0