Finslipning


Tidig, eller nej, morgon,vid spegelblank bassäng genomfördes näst sista passet i helgen innan em. Huvudserien var 4(3x100) start 1.30, 1.25, 1.20 och alla gick på ca 1.08. Och det kändes helt ok! Efter en period av toppningsträning längtar jag verkligen efter tuff träning, med långa tuffa pass. Om en vecka så😀.

Nu har jag semester, Hugo hos mamma och pappa, tack snälla, och jag och Moa tar sikte mot em och två dagar av kvalitetstid! Som hon behöver detta! Bort från sjukhus, psykisk terror och ovisshet. Ovissheten finns ju där ändå, operationen kan ff bli när som helst, 1 1/2 h på oss, men det hela känns iaf lite säkrare nu. Hon får tid med mig, där och då, utan lillebror. Bara vi. Har inte hänt på sååååå länge. Och kommer inte hända närmsta tiden sedan heller. 

Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0