Godmorgon!

Vägrar deppa ihop! Nu kör vi med nya tag. Tänk vad en natts sömn kan göra.

Startar dagen med hemmaträning. Cirkelstationer medan de andra sover.


 Efter denna timme blir det till stt baka scones för att sedan bege sig till badhuset. Em är i stor fara, men fram tills jag med säkerhet vet kör jag på som vanligt och som det är tänkt.

Träningen lättar, blir mer explosiv och väldigt grenspecifik.

Ska erkänna att det suger att SM går med start imorgon och jag skulle kunna ha varit med. I detta nu hade det varit möjligt. Och det hade varit så kul inför em att se var man ligger. Men tyvärr så stod ju den planerade operationen utvägen. Som nu inte blev av 😁🔫

Nu tar vi tag i dagen istället, siktar framåt, kämpar vidare. Krigar på med mitt vakum i ett vakum...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0