Late workout

Startade gårdagen med ett intervallpass följt av styrka i förrådet (har min lilla hörna där det mest vesäntliga finns för fullgod träning). Tanken var att jag skulle få till ett simpass på kvällen, men prioriterade annat, både jobb och barn. 


Istället blev det ett sent pass på crosstrainern, en timma fick benen slita, men ganska skönt när resterande familj sover och man får vara i fred! 


Det gav mig lagom med energi för att fortsätta jobba och sedan krypa i säng med en behaglig värme i kroppen.


Innan träningen hade jag så fruktansvärt ont i lederna, vilket beror helt och håller på vädret. Det är hemskt när det värker in i leder och skelett. Hur som, det är bara att försöka råda bot på det och jag vet inte om det är rätt att klaga när man har barn som går igenom någon helt annan form av smärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0