Masters-SM över för denna gång

7 starter, 7 guld. 4 individuellt och 3 lagkapper, varav ett svenskt rekord i lag! 

Vilken tokrolig helg jag haft med underbara simmarvänner! Helt galet att åka bort och släppa allt. Men så klart lika underbart att komma hem igen. Tillbaka till vardagen kastas man raskt in i en salig blandning av jobb och sjukhusbesök.

Med tanke på att jag drabbades av både halsfluss och lunginflammation veckan före tävling är jag nöjd med att jag ens kunde vara med. Från att ha ett mål med svenska rekord blev det nu till att vinna varje gren. Ett mål som höll sig. Vann alla frisimsdistanser i min klass, så väl den otippade sprintdistansen som den mer tippade långdistansen.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu väntar lite återhämtning i form av blandad träning för att sedan gå över i den hårda och gnetiga fasen, den jag gillar bäst! Sedan några små tävlingar innan SM stundar i mars igen. Då jäklar ska jag inte vara sjuk och tävla med kroppen full av penicillin.

Lets go harder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0