Barnvakt sökes!

Japp! det är nog första gången vi står utan barnvakt. Vi ska/skulle nämligen på 30-årsfest i helgen, men nu har min syster blivit sjuk och kan inte sitta barnvakt. Åhhhh, så tråkigt. Och det verkar som att verkligen alla är borta denna helg. Vi som så gärna ville gå. Hur ska vi lösa detta nu då? Hur som helst så har vi en dag till på oss, men det är så trist att inte kunna komma.



Så, någon frivillig själ!?

Kom på en rolig sak Moa sa idag. Vi satt och kikade på tv och det handlade om ett par som skulle hämta den lilla flickan de adopterat från Thailand. jag sa till Moa att nu ska de äntligen få hämta hem sin lilla flicka som de har väntat på så länge. Moa svarar:
-Mamma, glömde de henne där? Åkte de hem utan henne? Ni får inte glömma mig när vi ska åka hem från Grekland.

Kameran ja, nu är den fixad och batteriet fungerar superbra! Äntligen kan vi (jag) ta en massa kort igen!

Är verkligen trött så jag tror jag ska krypa till kojs och se om jag somnar, vore ju superskönt!



Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0