Berg flyttar in!

Kom på att igår vard et premiär för ett av mina absoluta favoritprogram, Berg flyttar in.
Igår flyttade Carina in hos Pernilla Wahlgren. Ja, jag vet egentligen inte riktigt vad jag tycker om Pernilla, ingenting speciellt, desto bättre gillar jag Carina Berg. Hon har ett fantastiskt utseende som kommer till sin fulla rätt med hennes utstrålning och den energi hon har!

Carina får hjälpa Pernilla att kånka papper till insamlingen. Foto: TV4

Till och med en kändis måste slänga kartonger.

I barnens lekhörna är det härligt färggrannt och stökigt, som sig bör. Foto: TV4

Dags att städa lite kanske!?

Carina och Pernilla sjunger Piccadilly circus. Foto: TV4

Fortfrande samma tonart!

Väntar givetvis på nästa veckas avsnitt, tills dess får jag nöja mig med att ta reda på vem som åker ut ut Robinson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0