Jabadabado...

Idag har jag varit helt i min "vän" Fibromyalgins våld. Helt sanslöst. Ändå har jag tvingat mig att göra vissa saker. Fasen vad risig jag är nu. Har som jag redan skrivit inte sovit någonting direkt på hela helgen. Och jag tvingade mig att vara med på middagen igår och får nu sota för bland annat det. Jag kan inte förklara denna smärta jag känner nu, något liknande har jag inte varit med om. Ja ja, det blir säkert bra!

Nu är i alla fall altanen klar! Jehooo! Det ska bli ett litet räcke med, men det blir väl till nästa helg.

medan de fixade det sista på altanen målade jag klart den lilla biten som var kvar av ändträet på huset. Sedan fick jag i stort sett krypa in i huset... Men kände mig ganska duktig att jag målade klart i alla fall. Moa stod och sov i vagnen, i hela två timmar! Skönt för henne (och för mig!!!).

Det såg ut att vara så varmt och skönt ute idag, men det var det verkligen inte. En riktig nordanvind utan desslike. Inte konstigt att lillpluttan var iskall när hon vaknade trots att hon hade vinterkläder och filt på sig...

Till middag blev det grillat! Jag fick för mig att göra en vitlökssås, och den var asstark. Jag som inte riktigt gillar stark smak av vitlök, så nu stinker vi alla och det enda som smakar i munnen är vitlök...
Så inget besök här nu! Maten var dock supergod!

Måste verkligen fixa i ordning kameran nu, jag älskar att ta kort och nu har den varit trasig i snart en vecka. Det får bli onsdagens projekt när jag är ledig.

Appropå jobb, måste ju se om vi kan hitta barnvakt tills imorgon eftersom Moa fortfarande inte får gå till dagis, och det tar nog ett par dagar för idag hade det ploppat upp två små koppor till...



Hoppas ni får en fortsatt mysig söndag och sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0