Jag ska plantera...:-)

Ha ha! Nu får ni alla ett gott skratt! Men det är faktiskt säkert. För ca två veckor sedan fick jag, för er som kommer ihåg, dessa fina trädgårdsgrejorna



och idag har jag köpt




... ja just det. Jag har köpt penséer! Ja, det är sant! 10 stycken och lite murgröna som väntar på att få komma i krukor som jag också köpt idag.



Blomjord... ja det var verkligen någonting jag tänkte på... Eller vaddå, behövs det? Ha ha. Såklart jag inte tänkte på det. Kanske var det för att det är jobbigt att bära ut det till bilen från affären, men ett telefonsamtal till Mr Right så var det avklarat. Leverans till dörren senare under eftermiddagen.

Nu väntar krukor, jord och blommor på att jag ska leka lite med dem! Jag ska försöka göra det imorgon efter jobbet så får vi se hur länge blommorna kommer att leva... Jag har lovat mig själv att jag verkligen ska försöka vara lika omtänksam mot dem som jag är mot människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0