Lördagsmorgonmys!

Godmorgon på er!

Hoppas ni har det bra!

Igår orkade jag verkligen inte skriva någonting. Jag var totalt slut efter att jag kom hem från jobbet. Hade så ont i kroppen att jag inte ens orkade sitta upp. Ironiskt nog frågade min chef mig hur jag mådde igår och jag svarade att jag mådde bra, men det kändes bra då... Ja ja, shit happens.

Hur som helst så låg vi alla tre i en hög i soffan och kollade på film. Moa sov som en stock och jag och Mr Right såg "Flightplan". Vi har sett den förrut, på bio, men ingen av oss kom ihåg exakt hur den var. Ganska bra handling och poäng. Oftast brukar jag inte komma ihåg vilka filmer jag sett före slutet av filmen. Då kan ljuset gå upp och jag inser att jag faktiskt sett den tidigare.

Efter jobbet åkte jag och solade. Så skönt. Brukar inte sola solarium så ofta, men det är skönt och man känner sig lite fräschare efteråt. Framför allt är det skönt att känna värmen.

Hur jag mår idag? Idag är en perfekt dag för att besöka mig för att förstå. OBS! Oanmäld, annars hinne rjag fixa till mig och vet jag att någon kommer så träder jag i min lilla mask!

Vi ska ju på middag ikväll, jag vet inte alls hur det kommer att gå. jag har som vanligt erbjudit min hjälp. Vet inte varför, men det är liksom jag. I samma stund orden hoppar ur munnen vet jag att jag inte borde göra det och kroppen skriker nej. Ansiktsutrycket och orden som kommer ur munnen säger, "Självklart hjälper jag till, vad ska jag fixa, det är bara att säga till..." Dumbom!

Att komma upp ur sängen gick knappt. Masade mig in i den varma sköna duschen för att mjukas upp lite. Och fick komma till ett inbjudande frukostbord! So nice!
Sedan hoppade vi in i sängen igen och mös, alla tre, såklart med Moa i mitten, men nu är det altanbygge för hela slanten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0