Pizzamiddag efter några ensamma timmar på jobbet!

Då har jag kommit hem från jobbet och tryckt i mig en pizza tillsammans med Mr Right. Blev kvar nästan till åtta och då kändes det bekvämt med en pizza. Vet dock inte om det är så bekvämt i magen nu...

Jag fick i alla fall gjort det jag skulle och lite mer därtill, vilket innebär att jag tar min andra VAB-dag imorgon. Vi har morgonmöte så det ska jag gå på för vi har lyckats trixa till det med barnvakt på morgonen. Åhhh, jag börjar tycka riktigt synd om Lillplutten. Alla prickar verkar klia och göra ont nu. Hon ser ut som en liten tonåring med kraftig acne i ansiktet... Fy, man lider med sina barn och det är nästan så man får ont själv när man tittar på henne.

Hmmm, har tänkt en massa på om jag har ångest, men kommit fram till samma svar som jag gav på sjukhuset idag, NEJ, det har jag inte. OK, över dessa eländiga rådjuren som redan varit framme och nosat på mina blommor. Grrrr. Jag blir galen bara jag ser dem. Året runt var eviga dag ser vi dem. Undra om vi ska sätta upp ett elstängsel runt tomten eller kanske ett Gunnebostängsel, snyggt!

Känner mig ganska slut efter dagen så jag säger god natt till er alla! Hoppas att ni får sova sött med en massa söta drömmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0