Pyssel och fruktansvärd värk...



Vi inhandlade ju lite lera idag och har åstadkommit alla vackra figurer nedan. Det roligaste var nog Moas förklaringar till vad hon skapade. Den lilla bruna klutten med svart och rosa är en buss som kört fast på en busshållplats så att polisen var tvungn att komma. Sedan åt dom ett äpple där...

Ha ha, tänk om man kunde skapa det själv...

När vi satt och åt mellis så kom verkligen alla barn från vår lilla väg hit och sa att deras mammor sagt att de skulle komma hit och fika.... Jag tror att jag tar det med en nypa salt...
Hur som helst så var det på sätt och vis bra att de kom. Jag kände klockan ticka och vips så var jag riktigt risig. Värken lamslog mig totalt.

Nu längtar jag bara tills jag får lägga mig ner ikväll. Det är helt sjukt, men det är som en tving som någon tvingat runt min kropp riktigt hårt och sedan tänt eld på något material vilket gör så att det glöder runt kroppen samtidigt som någon trycker in en kniv på vissa ställen. Kul va!? Att laga middag är inte att tänka på, tur att man är lite förutseende så att vi har hela frysen full med matlådor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0