Vad ska vi göra idag?

God förmiddag!

Hoppas ni alla haft en skön natt och en bra start på dagen!

Jag har nu klarat av dagens inplanerade möte med farfar som barnvakt. Vi har inget mer planerat på hela dagen, vilket är ganska skönt. Det är inte heller direkt så att jag kan ta med Moa ut på stan, folk skulle väl mer eller mindre svimma om de fick se henne... Jag hoppas verkligen att prickarna snart försvinner, natten har varit ganska jobbig för henne. Men hon är tapper och klagar inte och hur glad ändå!


Det får helt enkelt bli en mysdag här hemma.


Det skulle ju vara varmt idag, ujpp till 23 grader, men solen lyser med sin frånvaro. Kanske spricker det upp senare, men just nu kommer det till och med några regnstänk!


På lördag är det bara två veckor tills vi åker till Kreta! Så nice! Åhhh, vad härligt det ska bli. Hoppas bara att det kommer vara bra väder där. Känner jag mig själv rätt så blir jag ganska sur om det skulle vara mulet. Då ska man nte korsa min väg om jag säger så!




Här kommer vi snart att sola och bada i en hel vecka!

Kanske ska vi ta och plocka fram lite fika, känns som en kaffelatte skulle sitta helt perfekt nu!

Ha en bra dag så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0