Vilken rolig ördag det blev!

Japp, vi kom iväg på festen. Meddelade värdinnan och födelsedagsbarnet endast 1 1/2 timma innan festens start. Men där var vi och hade superduper kul.

Hur det löste sig med barnvakt, jo, Moas farmor fick omprogrameras från mormor till farmor för kvällen... Hon skulle varit barnvakt åt Mr Rights systers barn. Men helt plötsligt kom deras farmor dit och Moas farmor kom hit... Ja ja, låter lite rörigt, men så var det.

Under kvällen bjöds vi på god mat och dryck samt dansade till musik. Jag fick dock ge upp efter ett par timmar, vi var kvar till ett i alla fall så jag fick min vilja igenom och vann över fibromyalgin i alla fall en liten stund.

Klart det var simning imorse. Så upp med tuppen för att simma! Skönt, men jag var bra trött, men att ge upp det finns inte i min värld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0