Mysväder!

Ja, faktiskt, jag gillar att vara hemma och tända en massa ljus och höra regnet vräka ner. Det är ju det minsta man kan säga att det gjort idag. Shit alltså. Men jag njuter, så länge jag slipper vara ute och frysa i sånt väder så är jag nöjd!



Jag har simmat två pass, igår och idag! Så jxxxa kul! Verkligen, tänk att det kan vara det efter så många år av kajkande fram och tillbaka i olika bassänger. Men jag trivs som fisken i vattnet. Just nu har det varit extremt lätt träning och mycket teknik som i och för sig är bra, men jag gillar att ta ut mig och verkligen kämpa. I och för sig så tror jag inte att jag behöver oroa mig för att det inte kommer bli jobbigt fram över, det är bara uppstart och kom igång just nu... Vet att på fredag kommer det bli distans så då kör vi på. Innan dess är det bara ett en timmas pass på torsdagen.

Vad jag vet kommer det inte bli någon tävling för mig innan året är slut. Hoppas kunna delta i SM i mars/april men framför allt VM i augusti nästa år. Innan dess ska jag tvinga mig till ett Vansbro till. Mouhhhahhha...


Det ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0