Nu är det helg!

Som varje torsdag har vi nu städat och gjort fint hemma. Hunnit med en löprunda och en middag bestående av potatisbullar och baccon. Jag tror det var ungefär tre år sedan jag åt det sist, men det var fruktansvärt gott!!

Så härligt att sk´junka ner i soffan och veta att allt är nystädat och skinande rent! Jag jobbar imorgon och även lördag, sedan får jag ta helg jag med. Vi ska ha lite roliga middagsgäster på lördag och tänkte bjuda på taccos!

Ok, en liten outfit idag med...


Hoppas ni alla haft en trevlig dag och att morgobdagen blir underbar!

Kram och god natt!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Kram till dig och tack för att jag fick veta!

KUL!!!!



HA en jätte bra helg!!!

2009-08-21 @ 21:24:48
URL: http://ditasthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0