GOTT NYTT ÅR!

Idag är det 2009 års sista dag. Kan det bli bättre nyårsväder!? Snö upp till knäna, lätt snöfall och kallt... I like it! Kommer ihårg millenium, fy satan vad kallt det var då. Vi var ett gäng tjejer som ordnade värsta festen. Hur mycket folk som helst och hade hur kul som helst, tills det så klart spårade ur och det dök upp en och annan oinbjuden gäst... Men hur som helst så var det ca 30 minus när det var dags att bege sig hemåt. Satan i gatan, de där nylonstrumpbyxorna frös nästan fast i skinnet.




Idag ska vi träffas runt klockan två och mysa med våra vänner. Ska bli kul att ses och äta god mat. Första gången jag bara är bjuden utan att jag ska fixa en massa innan. Känns egentligen inte OK, jag är liksom ingen passiv person, men just i år är det ändå OK. De har handlat och grabbarna ska tydligen laga mat. Jag och Mr Right lär väl torka idag... Inget bubbel här inte, kanske man till och med ska ta och sitta vid barnbordet!? Ha ha, nej då. Det kommer att bli så bra så och ännu bättre är att jag inte haft en enda värk sedan igår och liksom inte haft ens den minsta känning. Så nice och så skönt!

Jag önskar er alla ett super bra slu på detta år tillsammans med goda vänner. Skänker en stor tanke till alla ensamma där ute och vill och hoppas att det inte är någon som ska behöva vara ensam under 2010. I min perfekta värld skulle ingen behöva vara det. Jag kommer försöka ta hand om er som inte har någon där. ni vet vilka ni är:-)

Kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0