Vasalopps-söndag!

Finns det något mer stämningsfullt än att vakna en söndag i början av mars och gå upp och ta med täcket till soffan och sätta på Tv:n och mötas av Vasaloppet!? Jag tycker att det är sååååå mysigt! Så nu är hela familjen involverad i att vi sitter och tittar på Vasaloppet. Drömmen är att en gång få åka själv. den drömmen behöver bearbetas ett tag först. Tekniken ska studeras och taktiken läggas upp. Men så småningom så ska jag stå där på mina skidor.

Vilken skidsöndag sedan då. Först Vasaloppet och sedan fem-milen. Intressant. Synd att inte Anders Södergren kan åka. Varför ska han få magsjuka precis när VM går? Och han som åkte så bra innan han blev sjuk. Väl värd att få åka bra med tanke på vad han har gått igenom.

Så alla som undrar vad jag ska göra idag så är svaret givet: Kolla på skidor på Tv.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0