Ärligt!?

Jag ska vara helt ärlig: FXN vad dåligt jag mår!!!!! Vilken skitdag. Kroppen värker enormt. Började dock ganska bra i morse, det kändes liksom ok att gå upp och fixa och dona, men sedan precis 13.30 slog det till. Jag blev helt bombad av värk. Så trist och nu känns det nästan som om jag gjort mitt för den här världen...

Men innan dess så kändes det som sagt ganska ok. Jag fick för mig att jag skulle börja måla lite på vårt hus. (ja, jag vet, kanske inte ens en smart TANKE, men den var god...)



Moa hoppade studsmatta hos grannarna! Hon gillar verkligen det, även om jag tycker hon är något liten än...



På väg mot penseln!



Kepan på! Med smygreklan!



Färgbunken! Vi har några stycken...



Öppnad! Bara att börja!



Ungefär så här mycket hann jag innan mjölksyran lamslog mig... Men jag tog i alla fall första penseldraget!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Tack för jätte gullig omtanke!!! Jätte snällt.



Ja, du den där rackarns mjölksyran som jämt ska fightas med viljan... Ta det lungt så du inte sliter ut dig!

Jag hoppas att ni få det jätte bra på resan, att kroppen blir lite snällare!!

Sköt om dig! KRAM

2009-05-13 @ 21:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0