Nattinatt till alla!

Tänkte bestämt säga nattinatt till alla mina underbara vänner och alla som jag känner! Är faktiskt hur trött som helst och hoppas på att kunna somna och sova kanske tre timmar i alla fall...

Måste bara berätta om ett samtal jag hörde på bussen idag.

Det var en tant och en kille, kanske i 17-19 årsåldern som satt bredvid varandra på andra sidan gången där jag och Moa satt. de satt båda två och läste Metro och en artikel om mobiltelefoner som kan ge nickelallergi.

Killen: Du får jag fråga en sak, vad är nickelallergi?
Tanten: Jo, det är när man får utslag på kroppen som kliar, ofta kan man få det av klockor eller smycken.
Killen: Hur då?
Tanten: Huden blir irreterad (drar upp sin jackärm och visar på sig själv) och det kliar mycket.
Killen: Vaddå, kan man dö av det? Jag har ju en mobil som är med på listan över de som ger nickelallergi....

Men hallå, han var ju inte direkt sju år... Tänk om stackarn nu går runt och tror att han ska dö...

Hoppas att ni alla haft en mycket bra dag!

Sov gott och dröm sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0