Nöjd med dagens träning!

Idag vaknade jag med världens värk i hela kroppen. Inte roligt. Men eftersom vi bestämt att ses 7.30 för att cykla in till träningen så var det bara att masa sig iväg. Trots att jag inte trodde att det skulle gå att simma gick det riktigt bra. Jag körde riktigt bra och det kändes ok. Visst värker kroppen som tusan nu, men jag har bestämt mig för att ha en lugn och skön söndag. Bara fika och vara.

Hade hoppats på lite sol ute så att jag kunde ligga på en dyna och slumra idag, men än så länge vill den inte komma fram. Kanske gör den det senare.

Tro det eller ej, men Mr Right är uppe trots hans tillstånd när han kom hem i natt.

Ha en bra dag så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0