Solig morgon!

Godmorgon på er alla!

Jag tror bestämt att vi tagit med oss det vackra vädret från Kreta hit hem. Solen strålar precis som den gjorde där. Vår termometer står på 43 grader.... Vet inte riktigt om jag tror att det stämmer. Men härligt är det!

Jag har fixat en massa samtal som skulle ringas nu på morgonen så jag känner mig riktigt duktig. Bara ett kvar. Ska betala lite räkningar så att vi inte glömmer det, det vore ju liksom inte så smart.

Sedan ska jag till jobbet!!! Kul! Och Moa ska till sitt jobb, dvs dagis, som hon säger.

Den förbannade värken finns nu ständigt i min kropp, precis som innan vi åkte. FXXXXXN, vad less jag blir.

Ja ja, my life!

Ha en riktigt bra dag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0