Vilken härlig dag!

Oj, vilken fin färg himlen har idag! Stannar man inne bakom fönstret känns det som och ser ut som en riktig högsommardag! jag hoppas att det även är varmt och skönt ute, enligt vår termometer ska det vara 38,4 grader... Ha ha, vet inte om jag tror det. Å andra sidan sitter termometern i lä i solen precis vid husväggen. Kan ju finnas ett potentielt fel där...

Orkade inte packa en pinal igår. Skrev ju att jag skulle packa men det blev inte så. Nu måste jag ordna det. Orka.... I morse blev det som vanligt lite piller innan jag kom på fötterna, jag hoppas verkligen att jag kommer att komma upp utan tabletter när vi är utomlands. Så brukar det vara. Är egentligen lite emot piller, men vad gör man när man inte kommer upp annars...

Nu ska jag leva denna härliga dag, C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0