Köttbullar och makaroner

Tänk att så enkel mat kan vara så extremt gott! Det var längesedan vi åt det, men oj så gott det var idag! Kanske för att vi alla tre var sugna på det!?

Kakan jag bakade tidigare idag var utsökt, mmmm, men har nu fåt betala priset, risig i magen... Jag får skylla mig själv:-) Hade en kompis på besök och hennes sällskap gjorde kakan om möjligt ännu godare!

Hur som helst så längtar jag verkligen efter att få ta en promenad. Gud så härligt det skulle vara, men det får vänta tills jag kan gå längre än 100 meter... Istället får jag nöja mig med att simma inne i en simhall och avverka längd efter längd! Idag simmade vi 800 meter fritt på tid. Trots att jag inte tog i så mycket och med en mage som jag flyter på (det är ju i alla fall x antal kg mer än vad jag är van vid...) så simmade jag på strax över 10 minuter. Det kändes helt ok med omständigheterna!

Nu ska jag bara slöa, som om jag inte gör det de dagarna då jag inte jobbar... Kväll är ju kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0