Lugn och ro en fredag!

Här ligger jag alldeles ensam och trodde nästan att jag skulle tycka det var tråkigt, men det gör jag inte. Jag har det underbart skönt. Idol började precis, brukar inte se det så ofta, eftersom det oftast är simträning mellan 19-21. Men inte idag.

Mr Right och Moa är på hockey så jag skulle få lite lugn och ro, gulligt, men det brukar vi väl ha på kvällarna... Ha ha ha! Men omtänksamt och faktiskt riktigt mysigt att bara ligga på rygg och zappa som jag vill och äta en och annan godisbit, trots att det inte är lördag:-) Tuggar i mig en och annan pepparkaka, prova Ballerinas nya med pepparkakssmak. Och jag kan äta dem, så goda!

Idag har jag varit med några kompisar och deras sötisar och Moa på Lekrymden. Perfekt för barnen att leka på och de hade verkligen roligt, samtidigt som vi vuxna kan sitta och snackka och fika! Underbart! Väl därifrån så blev det ett bra tag på soffan innan väskan packades för attfå följa med till badhuset och där blev det ett riktigt glidarpass med mycket ben. Har fortfarande grymt ont i armen sedan sprutan så att få runt den i hög fart var inte att tänka på. Skönt i alla fall att glida lite och under den tiden inte ha och få några sammandragningar! Däremot tror jag inte att det blir så fasligt många fler simpass, men det är hur som helst underbart skönt att kunna röra på sig lite!

Hem och käka middag och sedan bara softa i soffan.

Jag hoppas bara att Mr Right har sin mobil på och att han har mottagning där han är för jag är allvarligt orolig att det snart sätter igång med allt vad barnafödande heter...

Jag hoppas att ni alla haft en underbar fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0