Som en boll kommer jag tillbaks till dig...

Den här låten har satt sig fast i min hjärna just nu sedan jag "råkat" hänga framför Tv:n och alla dess reklampauser lite för mycket just nu... Av någon konstig anledning så har jag nästan alltid på Tv:n i bakgrunden. Inte för att jag tittar på den, jo om det är sport, men OS har ju inte börjat än...

I alla fall så har jag fått tillbaka värken i kroppen som ett brev på posten. Kanske därför låten fastnat så med... Jag lovar, det var verkligen ingenting jag önskade mig mest just nu... Men jag är ändå tacksam för att jag fått tillbringaca 9 månader utan värken. Det har varit helt underbart. Men nu blev jag genast påmind om hur hemsk den är. Både Moa och hugo har sovit som stockar i natt, men det är väl bara så typiskt att man då ska vara vaken och ha ont. Och fasen vad ont det gör. Känns något något bättre just nu när jag kommit igång. Nu ska jag försöka lära mig leva med detta as, Fybromyalgi... Ingen trevlig vän direkt.

Ont ont ont! Dessa punkter är de som gör mest ont, men hela kroppen värken när det är som värst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0