Första skidturen!

Idag efter att ha mått svinigt dåligt i kroppen blev det en runda (eller två...) i elljusspåret. Sjukt roligt! Synd egentligen att vi har snö så sällan och lite här. Därför får man ta tillfället i akt att ge sig ut när man kan. Fridfullt, frisk luft, jobbigt och svettigt. Men fan vad jag hatar att det är så många som går med sina hundar i skidspåret. VARFÖR liksom? Fattar de inte att de förstör och vore det inte lite enklare för dem att traska omkring på en gångväg eller så? Om de nu ska gå i skogen så gå då för fan inte mitt i skidspåret. Och koppla hunden.

 

Nöjd med dagens aktivitet är jag i alla fall. Hade tänkt att åka och simma, men jag hade så ont att jag antar att köra bil i nästan en timme inte vore så smart av mig. Trist, men kul med lite omväxlande träning.

 

Imorgon blir det en lugn dag här hemma med Hugo efter att vi lämnat Moa på dagis. Han behöver sova, blev inte speciellt mycket av den varan idag.

 

Nu, tillbaka till Bartenderskolan... Daaaaaaaaaaaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0