God eftermiddag!

Hoppas att ni alla haft en bra dag! Det har jag... Om än en pina att gå upp imorse med en värkande kropp som inte riktigt ville det jag ville. I med lite medicin och upp med ungarna. Kaos-artad morgon med hög stressfaktor. Hmmm, denna vecka sover våra barn sjukt bra måste jag säga. Somnar vid 19-tiden för att vakna runt åtta... Jag som typ inte ställt klockan på snart ett år här hemma... Helt plötsligt får vi jättebråttom på mornarna eftersom Moa ska vara på dagis klockan nio... Varje morgon slår det mig; Stackars stackars min älskade Mr Right som går upp tjugo över fyra varje morgon.... Jag skulle aldrig palla det. Gick upp strax innan fem i lördags och var totalt död. Blev inte människa på hela dagen. Så, jag antar att jag har det ganska bra!!! Och jag lovar, du får sova på lördag tills jag måste åka till jobbet... Det är du värd Älskade lilla du!

 

Jag hade ju en föreställning om att Hugo skulle sova ca tre timmar som vanligt på förmiddagen... Men icke. Bara för att jag hade planerat att hinna massor. Tänkte träna, plugga, städa och duscha... Men vad hann jag!? Träna lite lite (gjorde under direkt fast jag egentligen inte orkade...). Han totalvägra att sova... Nu sover han dock, säkert totalt däckad. Åkte ner på stan för att fixa massor av ärenden. Vad hann jag, jo fika med min underbara vän och Hugos lilla kompis som är så söt, och in och köpa schampo till mig. Vaddå prioritering!? Ha ha! Det var liksom inte direkt det viktigaste men det var det som jag behövde:-)

 

Moa fyller år om en månad och än så länge har jag hittat tights... Men det behövs. Och just det ja, det blev en bärsele till dockan idag med. Det kommer bli den bästa födelsedagspresenten till henne. Hon är som galen i att leka med dockor. För övrigt önskar hon sig en TVILLINGDOCKVAGN där dockorna sitter bredvid varandra. Såg en annons på blocket, men den var såld. BABY BORN har haft, någon som vet om man kan beställa dem via nätet eller någon som rent av säljer en sådan!?

Nu blir det matlagning i racerfart. Köttbullar och makaroner... Gott!? JA, faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0