Lycka till alla idag!

Lycka till till alla som ska ut och iväg till jobb eller vad det nu kan vara... Hela Sverige lamslaget... För en gångs skull är jag ganska nöjd över att inte behöva ge mig ut, även om vi hade tänkt fixa lite saker, men det kan faktiskt vänta.

För övrigt så har Hugo psykbryt här hemma. Han brukar aldrig vara gnällig men har börjat med något nytt. Att bara slänga sig i en hög på golvet om han inte får dra och slita i allt som han vill. Trevligt värre, han är som en ettrig jag vet inte vad just nu... Blir säkert en underbar dag... Men vi får hitta på lite bus...


Kommentarer
Postat av: Maria- mamma till maja

Jo jag fick vända om och vara hemma idag. Iofs rätt skönt men det måste ju jobbas in en annan dag!

2011-02-11 @ 18:11:30
URL: http://familjemys.blogg.se/
Postat av: ange

Härlig blogg :D

2011-02-13 @ 09:08:13
URL: http://lillajagange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0