På väg mot fredag igen

I fredags var första gången någonsin jag fick känna påsen där omtalade fredagskänslan... Kvart i fyra började folk röra sig hemåt. Jag gick tjugo över fyra och insåg att jag aldrig varit hemma så tidigt en fredag, och dessutom känna att det är två hela lediga dagar gjorde att jag blev alldeles salig på ett konstigt sätt.

Tanken var sedan att lördagen skulle bestå av plugg, men nä, det blev inte så. Pm:et får vänta. Istället mös vi med fika och sedan körde vi logistik på hög nivå. Jag på tjejkväll, mr Right på 40-års galej, barnvakt hit. Barnvakt dit. Ta sig hem, besöka vänner, fixa mat, Sean banan, träna, äta och simtävling för stora. Hem och packa om väskor för utflykt och träning. Packa jobbväska och kolla igenom veckan... Jisses, matt bara av tanken nu.

Imorgon blir det jobb och möte igen. Sedan lite träning och mat på det. SEN är resten av veckan fri från logistik utöver det vanliga.

Godnatt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0