❤️

Kan ni tänka er in i känslan av att ens barn lär sig cykla?! Det är en ganska speciell känsla! Stolthet, lite frigörelse, glädje, och att även få se detta i barnet; jag kan!

Mot alla odds har vår kille nu lärt sig starta, trampa iväg, styra, svänga, hålla balansen och stanna! Precis rakt emot vad alla läkare sagt. Han kan!!! Att se den där kämpaglöden han har i allt han verkligen vill göra är fantastisk. Precis samma vilja, bestämdhet och stolthet som när han skulle vara med i luciatåget utan rullstol!

Sedan att han inte alltid hinner stanna och svänga är en annan sak! Och hans ord med tårar i ögonen; hjälp mig upp, jag måste träna mera... Får mug att bubbla av glädje!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Härligt!!! En stor hjälp i livet att ha vilja av stål! Liknar mor sin tror jag bestämt! 💜

Svar: Haha! Ja, vi konstaterade det idag! Han är bestämd och slutar inte träna innan han kan det!!! Hoppas ni har en bra påsk!
Joseharaton

2015-04-04 @ 20:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0